Консультації з громадськістю проводяться з метою залучення членів територіальної громади м. Львова до участі у здійсненні місцевого самоврядування. Проведення консультацій з громадськістю має сприяти налагодженню системного діалогу органів місцевого самоврядування м. Львова з мешканцями міста, підвищенню якості підготовки рішень з важливих питань у сфері місцевого самоврядування з врахуванням громадської думки, створенню умов для участі членів територіальної громади м. Львова у розробленні проєктів таких рішень.
Предметом консультацій з громадськістю можуть бути проєкти нормативно-правових актів Львівської міської ради та її виконавчих органів.
Проведення консультацій з громадськістю є обов’язковим перед прийняттям Львівською міською радою або її виконавчим комітетом рішень з питань:
- Прийняття Статуту територіальної громади м. Львова;
- Прийняття програми соціально-економічного розвитку та культурного розвитку міста;
- Затвердження переліку об’єктів, видатки на які будуть проводитись за рахунок бюджету розвитку міського бюджету м. Львова у наступному році;
- Розміщення на території міста екологічно небезпечних об’єктів, надання дозволів, на яке відноситься до компетенції Львівської міської ради.
Інформація про актуальні консультації громадськістю
Положення про порядок проведення консультацій з громадськістю