×

Попередження

JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 125
Версія для друку

Депутатська допомога

Одноразова матеріальна допомога для мешканців м. Львова
від депутата Львівської міської ради

Що таке одноразова матеріальна допомога на виконання депутатських повноважень

Одноразова матеріальна допомога на виконання депутатських повноважень надається мешканцям м. Львова, у тому числі особам з інвалідністю, багатодітним сім’ям, одиноким матерям, дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, іншим категоріям громадян, зареєстрованих у м. Львові за рахунок коштів, передбачених у міському бюджеті Львівської міської територіальної громади.

У міському бюджеті Львівської міської територіальної громади на 2021 рік передбачено, що кожен депутат міської ради упродовж року може виділити одноразову матеріальну допомогу на виконання депутатських повноважень у сумі 200 тис. грн. мешканцям м. Львова. Відповідно до Ухвали № 676 від 15.03.2007 «Про затвердження Положення про надання одноразової матеріальної допомоги на виконання депутатських повноважень для мешканців м.Львова»

Етап 1: Зібрати необхідні документи для отримання одноразової матеріальної допомоги

Мешканцям м. Львова, які хочуть отримати одноразову матеріальну допомогу потрібно звернутись із заявою та повним пакетом документів та усіма підтверджуючими документами безпосередньо до депутата міської ради на його особистому прийомі.

До Заяви додаються такі документи:

  1. Акт обстеження матеріально-побутових умов заявника, виданий відповідним ЛКП (іншою організацією) за місцем реєстрації;;
  2. Довідка про доходи членів сім’ї заявника за попередні шість місяців (у разі, якщо працездатна особа працездатного віку не працює, подається документ, що засвідчує тимчасову непрацездатність, або копія трудової книжки тощо);
  3. Документ, який підтверджує певний соціальний статус заявника (у разі наявності);
  4. Інші документи (залежно від обставин, що склалися);
  5. Копія паспорта заявника;
  6. Копія ідентифікаційного номера заявника;
  7. Рахунок заявника у банківській установі (IBAN за наявності).

Етап 2: Записатись на прийом до депутата Львівської міської ради

Партія “ Європейська Солідарність”
м. Львів, пл. Ринок, 1, каб. 219
Тел.: 032-254-60-11

Політична партія “Об’єднання “Самопоміч”
м. Львів, пл. Ринок, 1, каб. 220
Тел.:(032)297-55-00.

Політична Партія “Голос”

м. Львів, пл. Ринок, 1, каб. 219-а
Тел.: 096-268-42-30

“ВАРТА”
м. Львів, м. Львів, пл. Ринок, 1, каб. 222
Тел.:098-941-88-62. 

Всеукраїнське об’єднання “Свобода”
м. Львів, пл. Ринок, 1, каб. 224
тел.: 073-432-14-05

Інформацію про особистий прийом громадян кожним депутатом Львівської міської ради можна дізнатись у рубриці “Депутати міської ради”.

Етап 3. Звернутись із заявою та усіма підтверджуючими документами безпосередньо до депутата Львівської міської ради на особистому прийомі

Депутат міської ради визначає розмір допомоги та скеровує подання з пакетом документів в управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики.

Розмір одноразової матеріальної допомоги визначає депутат міської ради у кожному конкретному випадку залежно від матеріального стану та складності проблеми заявника, але не менше 500 грн.

Матеріальна допомога надається одній особі один раз на рік. В окремих випадках матеріальна допомога може надаватися одній особі більше одного разу на рік за її окремою заявою. У такому разі особа зобов’язана зазначити розмір вже отриманої раніше матеріальної допомоги у поточному році, ім’я та прізвище депутата міської ради, який її надав.

У разі, якщо загальна сума додаткової матеріальної допомоги особі перевищує 30 000 грн, рішення про надання додаткової матеріальної допомоги цій особі погоджується з постійною комісією охорони здоров'я та соціального захисту.

Депутат міської ради визначає розмір допомоги та скеровує подання з пакетом документів в управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики.

Етап 4. Отримати кошти

Підставою для здійснення виплати одноразової матеріальної допомоги на виконання депутатських повноважень для мешканців м. Львова є наказ начальника управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики, який видається на підставі подання депутата міської ради та підтверджуючих документів.

Виплату одноразової матеріальної допомоги здійснює управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики за місцем реєстрації одержувача за рахунок коштів, передбачених у міському бюджеті Львівської міської територіальної громади за КТКВК 090412 “Інші видатки на соціальний захист населення“. (Виплата матеріальної допомоги як правило здійснюється протягом 30ти днів з дня реєстрації заяви управлінням соціального захисту)

За додатковою інформацією просимо звертатись в управління соціального захисту Львівської міської ради за тел.: +38 (032) 235-49-82.

Правове регулювання надання одноразової матеріальної допомоги

Порядок надання одноразової матеріальної допомоги для мешканців м. Львова визначається відповідно до Ухвали № 676 від 15.03.2007 «Про затвердження Положення про надання одноразової матеріальної допомоги на виконання депутатських повноважень для мешканців м.Львова»

Звіт про надання одноразової матеріальної допомоги

Звіт про надання одноразової матеріальної допомоги за 1 квартал 2021 року.
Зведений звіт про надання одноразової матеріальної допомоги за 2016-2020 роки.
Звіт про надання одноразової матеріальної допомоги за 2020 рік
.
Звіт про надання одноразової матеріальної допомоги за 2 квартал 2019 року.
Звіт про надання одноразової матеріальної допомоги за 1 квартал 2019 року.
Звіт про надання одноразової матеріальної допомоги за 3 квартал 2018 року.
Звіт про надання одноразової матеріальної допомоги за 2 квартал 2018 року
.
Звіт про надання одноразової матеріальної допомоги за 1 квартал 2018 року
.
Звіт про надання одноразової матеріальної допомоги за 2017 рік